პროექტის სახელწოდება: კარნავალის ისტორია
მთავარი იდეა თემა: სხვადასხვა ქვეყნების ადათ–წესების გაცნობა.
მნიშვნელობა–აქტუალობა: პროექტი დაეხმარება მოსწავლეებს უცხო ქვეყნების წეს–ჩვეულებების უკეთ აღქმაში და უცხო ენის პრაქტიკულ გამოყენებაში, ინფორმაციის მოძიებასა და ორგანიზებაში.
მიზნები და შედეგები: უცხო ენის პრაქტიკული გამოყენება, სხვადასხვა ქვეყნების ადათ–წესების გაცნობა, კვლევა–ძიების უნარის განვითარება, ისტ–ის საშუალებების გამოყენება.
მიმართულება: უცხოური ენის პრაქტიკული გამოყენება.
უცხ.ს.20. მოსწავლე უცხოურ ენაზე განახორციელებს სახვადასხვა ტიპის პროექტს.
მასწავლებელთან ერთად აყალიბებენ პროექტის წარმატებით განხორციელების კრიტერიუმებს;
გუნდის წევრებთან ერთად აყალიბებენ პროექტის წარმატებით განხორციელების კრიტერიუმებს;
გუნდის წევრებთან ერთად დამოუკიდებლად განსაზღვრავს და გეგმავს განსახორციელებელ ეტაპებს, გუნდის წევრებს უზიარებს შედგენილ გეგმას,შედარების, გაუმჯობესების მიზნით;
მასწავლებელთან ერთად ადგენს შესრულების ვადებს;
გუნდის წევრებთან ერთად ახდენს ცოდნისა და უნარების მობილიზებას. განსაზღვრავს თუ რა ცოდნა და უნარები უნდა შეიძინოს დასმული ამოცანის გადასაჭრელად;
გუნდის წევრებთან ერთად განსაზღვრავს და ინაწილებს ფუნქციებს;
გუნდის წევრებთან ერთად მოიძიებს, შეარჩევს და ამუშავებს ინფორმაციას;
გუნდის წევრებთან ერთად შეარჩევს პროექტის წარდგენის ფორმას;
გუნდის წევრებთან ერთად განახორციელებს პროექტს;
გუნდის ქევრებთან ერთად გადის რეპეტიციას, აკეთებს პრეზენტაციის სიმულირებას სხვა გუნდის წინაშე, კომენტირების, შენიშვნების გათვალისწინებით, აუმჯობესებს პროექტს,შეაქვს შესწორებები.
გუნდის წევრებთან ერთად შეიმუშავებს პროექტის საბოლოო ვერსიას და წარადგენს მას აუდიტორიის წინაშე.
მოსწავლეთა ასაკი:12–13 წელი.
ვადები და ხანგრძლივობა: 1 თვე. პრეზენტაციის ხანგრძლივობა 2 სთ.
შეფასების საგანი და პროცედურები: განმავითარებელი შეფასება. იხ. შეფასების რუბრიკა.
წინასწარი ცოდნა: ისტ–ის პრაქტიკული გამოყენება, საპრეზენტაციო პროგრამის სრულად ფლობა, უცხო ენაზე ინფორმაციის მოძიება და გაგება.
საწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები: სახელმძღვანელო, მ.ი. ლორთქიფანიძე, ი.ი. ჩხეიძე, ტ.გ. ჩიმაკაძე. რუსული ენა, ს– II, გამომცემლობა ინტელექტი.1 კომპიუტერი, პროექტორი, Google საძიოებო სისტემა,Power Point.
სასწავლო პროცესის მსვლელობა: მოსწავლეები დაიყოფიან ორ ჯგუფად.თითოეულ ჯგუფში იქნება 5 მოსწავლე. ავირჩევ ჯგუფის ლიდერს რომელიც მონიტორინგს გაუწევს თავის ჯგუფის წევრებს.
I ჯგუფს ვავალებ მოიძიონ ინფორმაცია კარნავალის შესახებ საქართველოსა და მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყანაში.
II ჯგუფს ვავალებ მოიძიონ ფოტო და ვიდეო მასალა თემის გარშემო. წარმოადგინონ საპრეზენტაციო ფორმატში მოძიებული ფოტოები. შემდეგ ორივე ჯგუფი აერთიანებს თავიანთ მოპოვებულ ინფორმაციას, შეაჯამებს მოპოვებულ მასალას. ჯგუფის ლიდსრი წარუდგენს აუდიტორიას პრეზენტაციას.
პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი): ვიქტორია მგალობლიშვილი.
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: mgaloblishvili viktoria.vika@gmail.com
პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი:vmgaloblishvili.blogspot.com
მთავარი იდეა თემა: სხვადასხვა ქვეყნების ადათ–წესების გაცნობა.
მნიშვნელობა–აქტუალობა: პროექტი დაეხმარება მოსწავლეებს უცხო ქვეყნების წეს–ჩვეულებების უკეთ აღქმაში და უცხო ენის პრაქტიკულ გამოყენებაში, ინფორმაციის მოძიებასა და ორგანიზებაში.
მიზნები და შედეგები: უცხო ენის პრაქტიკული გამოყენება, სხვადასხვა ქვეყნების ადათ–წესების გაცნობა, კვლევა–ძიების უნარის განვითარება, ისტ–ის საშუალებების გამოყენება.
მიმართულება: უცხოური ენის პრაქტიკული გამოყენება.
უცხ.ს.20. მოსწავლე უცხოურ ენაზე განახორციელებს სახვადასხვა ტიპის პროექტს.
მასწავლებელთან ერთად აყალიბებენ პროექტის წარმატებით განხორციელების კრიტერიუმებს;
გუნდის წევრებთან ერთად აყალიბებენ პროექტის წარმატებით განხორციელების კრიტერიუმებს;
გუნდის წევრებთან ერთად დამოუკიდებლად განსაზღვრავს და გეგმავს განსახორციელებელ ეტაპებს, გუნდის წევრებს უზიარებს შედგენილ გეგმას,შედარების, გაუმჯობესების მიზნით;
მასწავლებელთან ერთად ადგენს შესრულების ვადებს;
გუნდის წევრებთან ერთად ახდენს ცოდნისა და უნარების მობილიზებას. განსაზღვრავს თუ რა ცოდნა და უნარები უნდა შეიძინოს დასმული ამოცანის გადასაჭრელად;
გუნდის წევრებთან ერთად განსაზღვრავს და ინაწილებს ფუნქციებს;
გუნდის წევრებთან ერთად მოიძიებს, შეარჩევს და ამუშავებს ინფორმაციას;
გუნდის წევრებთან ერთად შეარჩევს პროექტის წარდგენის ფორმას;
გუნდის წევრებთან ერთად განახორციელებს პროექტს;
გუნდის ქევრებთან ერთად გადის რეპეტიციას, აკეთებს პრეზენტაციის სიმულირებას სხვა გუნდის წინაშე, კომენტირების, შენიშვნების გათვალისწინებით, აუმჯობესებს პროექტს,შეაქვს შესწორებები.
გუნდის წევრებთან ერთად შეიმუშავებს პროექტის საბოლოო ვერსიას და წარადგენს მას აუდიტორიის წინაშე.
მოსწავლეთა ასაკი:12–13 წელი.
ვადები და ხანგრძლივობა: 1 თვე. პრეზენტაციის ხანგრძლივობა 2 სთ.
შეფასების საგანი და პროცედურები: განმავითარებელი შეფასება. იხ. შეფასების რუბრიკა.
წინასწარი ცოდნა: ისტ–ის პრაქტიკული გამოყენება, საპრეზენტაციო პროგრამის სრულად ფლობა, უცხო ენაზე ინფორმაციის მოძიება და გაგება.
საწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები: სახელმძღვანელო, მ.ი. ლორთქიფანიძე, ი.ი. ჩხეიძე, ტ.გ. ჩიმაკაძე. რუსული ენა, ს– II, გამომცემლობა ინტელექტი.1 კომპიუტერი, პროექტორი, Google საძიოებო სისტემა,Power Point.
სასწავლო პროცესის მსვლელობა: მოსწავლეები დაიყოფიან ორ ჯგუფად.თითოეულ ჯგუფში იქნება 5 მოსწავლე. ავირჩევ ჯგუფის ლიდერს რომელიც მონიტორინგს გაუწევს თავის ჯგუფის წევრებს.
I ჯგუფს ვავალებ მოიძიონ ინფორმაცია კარნავალის შესახებ საქართველოსა და მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყანაში.
II ჯგუფს ვავალებ მოიძიონ ფოტო და ვიდეო მასალა თემის გარშემო. წარმოადგინონ საპრეზენტაციო ფორმატში მოძიებული ფოტოები. შემდეგ ორივე ჯგუფი აერთიანებს თავიანთ მოპოვებულ ინფორმაციას, შეაჯამებს მოპოვებულ მასალას. ჯგუფის ლიდსრი წარუდგენს აუდიტორიას პრეზენტაციას.
პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი): ვიქტორია მგალობლიშვილი.
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: mgaloblishvili viktoria.vika@gmail.com
პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი:vmgaloblishvili.blogspot.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий